miércoles, 16 de mayo de 2007

Ye XiXóN - Ye la mio Sidrina

Hoy Saliome la mio vena Asturianina, que paez qe taba per equi guardadina y dende muncho tiempu atras nu os daba na guerra. y he decidiome a facer nuna entra de lo que ye pa mi la mio casina, onde guardo munchos de los recuerdos mas enguapos de la mio via.

Como habreis daovos cuenta toy escribiendo n´asturiano, el mio nun ye lo meyor del mundo, jeje .N´a mio ciudad nun falamos esta llingua, el castillano absorbiola, per tantu mis conocimientos son per cortos y tramo a enreidalas, per lo que ni un asturianu ni un español entenderaime lo que toy escribiendo equi, jeje.

El asturianu no ye una llingua dificultosa, pero no fieivos que lo mio entiendese meyor que lo qe entonan nos pueblus.

E bien, como ye xixon ? mis gueyos dicen qe ye preciosu, munches zones en que comer, falar, divertise, bailar, escanciar una prestosa sidrina, y disfrutar de la xente, que ye lo meyor.



crieme nel barriu obreru, cerquina del arbeyal, parte nueva de la ciudad, fecha a la carrera sin dua alguna, pero de onde salen les mas buenes persones, les mas sanes, y onde tengo a mis amigos. Quizas Tama entiendame estes palabres, aunque duo que enguna vez oyerame falar n´asturianu, e Ivan corregirame, el ye un fanaticu de la nuestra llingua y probablemente sepa falala meyor que yo.


como dice el video xixon ta lleno de rincones per descubrir, de costes y playes, de arte y monumentos, naturaleza y lluces, de historia y museos, de espectaculos, de sabor y olor a sidra y de buena xente

Dir a escanciar un poquin de sidrina al lavaderu, regar los suelos, devolvei a la madre naturaleza lo que ye suyo, conocer su xente e dir a la Laboral, el edificio mas grande de España, en plena restauracion, ta qeando como nuevu, y vereis lo que ye en serio una universidad. subir hasta el Elogio, recorrer cimadevilla... casco vieyu y casco nuevu. dir al botanico, al museo de ciencia y creaccion industrial, al su acuario, a les termes, y la campa.

Por ello y por muncho mas animovos a pasar unes dies esti verano en la mio tierra, la casa de los asturianos, la qe diome durante 18 años y sigue dandome el saber del vivir, les experiencies, la educacion, la cultura y el corazon tambien aunque suene pegajosu. Espero que entendieraisme mas o menos,sino pues...na


besos de curuxa y xaronca. Exo de menos mi casa.

Costome pero ya ta fecho, ufff


Frase mitica : ( una chica de practicas) yo cuando tenga una larva en casa la voy a llmar Trichuris.



5 comentarios:

Luis dijo...

Sin embargo, Gijón es la ciudad en la que Fernando Alonso aparece en más anuncios por metro cuadrado del mundo. Ya estoy "fartuco".

Anónimo dijo...

Te digo lo mismo q a Tama, la mencionas a ella y tb a Ivi, pero yo no salgo por nigun sitio! q indignacion! yo k comparto las emociones, las penas y alegrias, fiestas y estudios q supone el exilio, y ni si kiera sale mi nombre!!Q INDIGNACION!! Vaaaa, mecioname aunk sea diciendo "hace mucho q no veo a lety" o algo, me vale un "me alegro de no ver a lety", lo k sea, lo justo para q me de cuenta de q sabes q existo, please!!! te kiero muy muchisimo nenito, muchos besillos!! Portate bien. jiji

Anónimo dijo...

jeje,como mola,yo kero q cuando vengas ables asi,q ultimamnt t sale muxo acento cazurro,y tu yes de asturies,la patria asta la muerte.jiji.BESOTESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.Lety si t pondr en alguna entrada no precupeison.

Anónimo dijo...

Uy se m corto el nombr,lo de q aparecera en alguna de mis entradas va pa LETY

Anónimo dijo...

Poonte el cinturooon jajaja bastó! me enganche a silvia padillaa, jajajaja.A lo que iba...solo entre pa decite que aviles ye mas wapu, jijiijij es broma es broma, asturias 4ever.